Приказ основних података о документу

Uticaj društvene stratifikacije na kulturnu potrošnju

dc.creatorTomić, Marta
dc.date.accessioned2019-03-21T16:08:06Z
dc.date.available2019-03-21T16:08:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0085-6320
dc.identifier.urihttp://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/711
dc.description.abstractThis paper examines theoretical perspectives, research approaches and research results about the relationship between social stratification and cultural consumption. Paper presents main representatives of three sociological discourses: those who believe that class divisions still exist and that thay had an influence on the social inequalities, especially in the domain of cultural consumption and tastes; authors and researchers who emphasize the impact of social stratification on the formation of cultural stratification, and the third group which consists of those who are advocates of cultural consumptions theories and individualization and cultural tastes which means that membership of a particular social class are not by any cultural influences.en
dc.description.abstractU radu se razmatraju teorijska stanovišta i istraživački pristupi i rezultati o vezi između društvene stratifikacije i kulturne potrošnje. Pred- stavljeni su glavni zastupnici tri sociološka diskursa: oni koji smatraju da klasne podele postoje i danas i da utiču na društvene nejednakosti posebno u domenu kulturne potrošnje i ukusa; oni autori i istraživači koji naglašavaju uticaj društvene stratifikacije na formiranje kulturne stratifikacije, ali ne prema klasnom, već prema statusnom položaju, i, treću grupu čine oni koji su zastupnici teorija o individualizaciji kulturne potrošnje i kulturnih ukusa što bi značilo da pripadnost određenoj društvenoj klasi ne utiče na kulturne izbore.sr
dc.publisherSrpsko sociološko društvo, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSociološki pregled
dc.subjectclassen
dc.subjectstratificationen
dc.subjectcultureen
dc.subjectcultural consumptionen
dc.subjectklasesr
dc.subjectstratifikacijasr
dc.subjectkulturasr
dc.subjectkulturna potrošnjasr
dc.titleThe impact of social stratification on cultural consumptionen
dc.titleUticaj društvene stratifikacije na kulturnu potrošnjusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dcterms.abstractТомић, Марта; Утицај друштвене стратификације на културну потрошњу; Утицај друштвене стратификације на културну потрошњу;
dc.citation.volume50
dc.citation.issue3
dc.citation.spage449
dc.citation.epage468
dc.citation.other50(3): 449-468
dc.citation.rankM24
dc.identifier.doi10.5937/socpreg1603449T
dc.identifier.fulltexthttp://jakov.kpu.edu.rs/bitstream/id/2795/709.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу