Jakov - Repository of the University of Criminal Investigation and Police Studies
University of Criminal Investigation and Police Studies
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   Jakov
  • Jakov
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
  • View Item
  •   Jakov
  • Jakov
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies

Zastupljenost teme ljudskih prava u udžbeničkoj literaturi KPA na predmetu Engleski jezik

Thumbnail
2010
305.pdf (304.3Kb)
Authors
Pavlović, Irena
Anđelić-Nikolendžić, Vesna
Article (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
When teaching English for specific academic purposes, teachers are always bound by the curricula of other subjects taught at a given educational institution. The choice of reading materials for future law enforcers thus invariably includes the topic of protection and promotion of human rights. The textbooks used at the Academy of Criminalistic and Police Studies were designed so as to adhere to the highest standards and recommendations of the Council of Europe.
Ističući neophodnost korelacije između nastave stranog jezika i drugih predmeta na svim nivoima obrazovanja, rad ispituje u kojoj meri su u nastavnom planu i programu za predmet Engleski jezik uvažene smernice za uvođenje ljudskih prava kao teme, date u Preporuci br. R (85) 7 Saveta Evrope, kao i u njenom Dodatku, u kome se eksplicitno navode nastavne oblasti u kojima je poželjno ili koje su posebno pogodne za obradu date teme. Pored toga, neki od najznačajnijih dokumenata koji regulišu oblast zaštite i unapređenja ljudskih prava izvorno su napisani na engleskom jeziku. Bez obzira na dostupnost prevoda, za stručnjake koji se bave pomenutom problematikom od velike koristi može biti jezičko znanje koje im omogućava da relevantnu literaturu iščitavaju na jeziku originala. Autori nalaze da je zastupljenost te uvek aktuelne teme u literaturi koja se koristi u nastavi za navedenu oblast na Kriminalističko-policijskoj akademiji zadovoljavajuća.
Keywords:
teaching / English language / human rights / recommendation / the Council of Europe / nastava / engleski jezik / ljudska prava / Savet Evrope / preporuka
Source:
Bezbednost, Beograd, 2010, 52, 2, 124-133
Publisher:
  • Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd

ISSN: 0409-2953

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307
URI
http://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/307
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
Institution/Community
Jakov
TY  - JOUR
AU  - Pavlović, Irena
AU  - Anđelić-Nikolendžić, Vesna
PY  - 2010
UR  - http://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/307
AB  - When teaching English for specific academic purposes, teachers are always bound by the curricula of other subjects taught at a given educational institution. The choice of reading materials for future law enforcers thus invariably includes the topic of protection and promotion of human rights. The textbooks used at the Academy of Criminalistic and Police Studies were designed so as to adhere to the highest standards and recommendations of the Council of Europe.
AB  - Ističući neophodnost korelacije između nastave stranog jezika i drugih predmeta na svim nivoima obrazovanja, rad ispituje u kojoj meri su u nastavnom planu i programu za predmet Engleski jezik uvažene smernice za uvođenje ljudskih prava kao teme, date u Preporuci br. R (85) 7 Saveta Evrope, kao i u njenom Dodatku, u kome se eksplicitno navode nastavne oblasti u kojima je poželjno ili koje su posebno pogodne za obradu date teme. Pored toga, neki od najznačajnijih dokumenata koji regulišu oblast zaštite i unapređenja ljudskih prava izvorno su napisani na engleskom jeziku. Bez obzira na dostupnost prevoda, za stručnjake koji se bave pomenutom problematikom od velike koristi može biti jezičko znanje koje im omogućava da relevantnu literaturu iščitavaju na jeziku originala. Autori nalaze da je zastupljenost te uvek aktuelne teme u literaturi koja se koristi u nastavi za navedenu oblast na Kriminalističko-policijskoj akademiji zadovoljavajuća.
PB  - Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd
T2  - Bezbednost, Beograd
T1  - Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies
T1  - Zastupljenost teme ljudskih prava u udžbeničkoj literaturi KPA na predmetu Engleski jezik
VL  - 52
IS  - 2
SP  - 124
EP  - 133
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307
ER  - 
@article{
author = "Pavlović, Irena and Anđelić-Nikolendžić, Vesna",
year = "2010",
abstract = "When teaching English for specific academic purposes, teachers are always bound by the curricula of other subjects taught at a given educational institution. The choice of reading materials for future law enforcers thus invariably includes the topic of protection and promotion of human rights. The textbooks used at the Academy of Criminalistic and Police Studies were designed so as to adhere to the highest standards and recommendations of the Council of Europe., Ističući neophodnost korelacije između nastave stranog jezika i drugih predmeta na svim nivoima obrazovanja, rad ispituje u kojoj meri su u nastavnom planu i programu za predmet Engleski jezik uvažene smernice za uvođenje ljudskih prava kao teme, date u Preporuci br. R (85) 7 Saveta Evrope, kao i u njenom Dodatku, u kome se eksplicitno navode nastavne oblasti u kojima je poželjno ili koje su posebno pogodne za obradu date teme. Pored toga, neki od najznačajnijih dokumenata koji regulišu oblast zaštite i unapređenja ljudskih prava izvorno su napisani na engleskom jeziku. Bez obzira na dostupnost prevoda, za stručnjake koji se bave pomenutom problematikom od velike koristi može biti jezičko znanje koje im omogućava da relevantnu literaturu iščitavaju na jeziku originala. Autori nalaze da je zastupljenost te uvek aktuelne teme u literaturi koja se koristi u nastavi za navedenu oblast na Kriminalističko-policijskoj akademiji zadovoljavajuća.",
publisher = "Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd",
journal = "Bezbednost, Beograd",
title = "Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies, Zastupljenost teme ljudskih prava u udžbeničkoj literaturi KPA na predmetu Engleski jezik",
volume = "52",
number = "2",
pages = "124-133",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307"
}
Pavlović, I.,& Anđelić-Nikolendžić, V.. (2010). Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies. in Bezbednost, Beograd
Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd., 52(2), 124-133.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307
Pavlović I, Anđelić-Nikolendžić V. Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies. in Bezbednost, Beograd. 2010;52(2):124-133.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307 .
Pavlović, Irena, Anđelić-Nikolendžić, Vesna, "Human rights as a topic in English language textbooks at the academy of criminalistic and police studies" in Bezbednost, Beograd, 52, no. 2 (2010):124-133,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_307 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About Jakov | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About Jakov | Send Feedback

OpenAIRERCUB