Јаков - Репозиторијум Криминалистичко-полицијског универзитета
Криминалистичко-полицијски универзитет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Јаков
  • Jakov
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
  • Преглед записа
  •   Јаков
  • Jakov
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention

Metodi i sredstva vaspitanja i obrazovanja mladih u funkciji razvijanja bezbednosne kulture i prevencije kriminala

Thumbnail
2008
210.pdf (263.5Kb)
Аутори
Mijalković, Marija
Mijalković, Saša
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
A pilot project named 'Through Learning to Safety' was launched in mid-2005 as a result of overall efforts to enhance safety in schools and safety of the young in general. The aim of the project is to introduce 'Safety Awareness' as a new subject in the high school curriculum. This subject would provide students with knowledge about current safety problems and the mechanism of (self)protection from their bad influence. This is a novelty in our educational system so that this paper presents an attempt at defining educational methods and means suitable for dealing with certain problems of the new subject. It also defines the factors which influence the choice of certain issues to be dealt with in the new school subject.
Kao rezultat težnje za unapređenjem bezbednosti u školama i uopšte bezbednosti mladih, sredinom 2005. godine započelo se sa realizacijom pilot-projekta pod nazivom 'Učenjem do bezbednosti'. Cilj projekta bio je uvođenje Bezbednosne kulture, kao novog nastavnog predmeta u program srednjoškolskog obrazovanja. U okviru ovog predmeta, trebalo je da se stiču znanja o savremenim bezbednosnim problemima i mehanizmima (samo)zaštite od njihovog štetnog delovanja. Međutim, realizacija projekta je 'trenutno zamrznuta', a veći deo nastavnih sadržaja iz oblasti bezbednosti proučava se u okviru predmeta Građansko vaspitanje. S obzirom na to da je reč o novini u domaćem obrazovnom sistemu, u radu se nastoji definisanju metoda i sredstava vaspitanja i obrazovanja pogodnih za obradu pojedinih sadržaja iz oblasti bezbednosti, kao i faktora od kojih zavisi njihov izbor. U tom smislu prikazani obrazovni metodi su u izvesnom obimu pogodni i za izvođenje pojedinih sadržaja predavanja i vežbi, u okviru studi...ja bezbednosti na visokoškolskim ustanovama, pa i na Kriminalističko-policijskoj akademiji.

Кључне речи:
educational process / educational methods and means / safety awareness / crime prevention / factors used in choosing educational methods and means / vaspitanje i obrazovanje mladih / vaspitno-obrazovni metodi i sredstva / bezbednosna kultura
Извор:
Bezbednost, Beograd, 2008, 50, 1-2, 59-70
Издавач:
  • Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd

ISSN: 0409-2953

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212
URI
http://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/212
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers' publications
Институција/група
Jakov
TY  - JOUR
AU  - Mijalković, Marija
AU  - Mijalković, Saša
PY  - 2008
UR  - http://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/212
AB  - A pilot project named 'Through Learning to Safety' was launched in mid-2005 as a result of overall efforts to enhance safety in schools and safety of the young in general. The aim of the project is to introduce 'Safety Awareness' as a new subject in the high school curriculum. This subject would provide students with knowledge about current safety problems and the mechanism of (self)protection from their bad influence. This is a novelty in our educational system so that this paper presents an attempt at defining educational methods and means suitable for dealing with certain problems of the new subject. It also defines the factors which influence the choice of certain issues to be dealt with in the new school subject.
AB  - Kao rezultat težnje za unapređenjem bezbednosti u školama i uopšte bezbednosti mladih, sredinom 2005. godine započelo se sa realizacijom pilot-projekta pod nazivom 'Učenjem do bezbednosti'. Cilj projekta bio je uvođenje Bezbednosne kulture, kao novog nastavnog predmeta u program srednjoškolskog obrazovanja. U okviru ovog predmeta, trebalo je da se stiču znanja o savremenim bezbednosnim problemima i mehanizmima (samo)zaštite od njihovog štetnog delovanja. Međutim, realizacija projekta je 'trenutno zamrznuta', a veći deo nastavnih sadržaja iz oblasti bezbednosti proučava se u okviru predmeta Građansko vaspitanje. S obzirom na to da je reč o novini u domaćem obrazovnom sistemu, u radu se nastoji definisanju metoda i sredstava vaspitanja i obrazovanja pogodnih za obradu pojedinih sadržaja iz oblasti bezbednosti, kao i faktora od kojih zavisi njihov izbor. U tom smislu prikazani obrazovni metodi su u izvesnom obimu pogodni i za izvođenje pojedinih sadržaja predavanja i vežbi, u okviru studija bezbednosti na visokoškolskim ustanovama, pa i na Kriminalističko-policijskoj akademiji.
PB  - Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd
T2  - Bezbednost, Beograd
T1  - Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention
T1  - Metodi i sredstva vaspitanja i obrazovanja mladih u funkciji razvijanja bezbednosne kulture i prevencije kriminala
VL  - 50
IS  - 1-2
SP  - 59
EP  - 70
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212
ER  - 
@article{
author = "Mijalković, Marija and Mijalković, Saša",
year = "2008",
abstract = "A pilot project named 'Through Learning to Safety' was launched in mid-2005 as a result of overall efforts to enhance safety in schools and safety of the young in general. The aim of the project is to introduce 'Safety Awareness' as a new subject in the high school curriculum. This subject would provide students with knowledge about current safety problems and the mechanism of (self)protection from their bad influence. This is a novelty in our educational system so that this paper presents an attempt at defining educational methods and means suitable for dealing with certain problems of the new subject. It also defines the factors which influence the choice of certain issues to be dealt with in the new school subject., Kao rezultat težnje za unapređenjem bezbednosti u školama i uopšte bezbednosti mladih, sredinom 2005. godine započelo se sa realizacijom pilot-projekta pod nazivom 'Učenjem do bezbednosti'. Cilj projekta bio je uvođenje Bezbednosne kulture, kao novog nastavnog predmeta u program srednjoškolskog obrazovanja. U okviru ovog predmeta, trebalo je da se stiču znanja o savremenim bezbednosnim problemima i mehanizmima (samo)zaštite od njihovog štetnog delovanja. Međutim, realizacija projekta je 'trenutno zamrznuta', a veći deo nastavnih sadržaja iz oblasti bezbednosti proučava se u okviru predmeta Građansko vaspitanje. S obzirom na to da je reč o novini u domaćem obrazovnom sistemu, u radu se nastoji definisanju metoda i sredstava vaspitanja i obrazovanja pogodnih za obradu pojedinih sadržaja iz oblasti bezbednosti, kao i faktora od kojih zavisi njihov izbor. U tom smislu prikazani obrazovni metodi su u izvesnom obimu pogodni i za izvođenje pojedinih sadržaja predavanja i vežbi, u okviru studija bezbednosti na visokoškolskim ustanovama, pa i na Kriminalističko-policijskoj akademiji.",
publisher = "Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd",
journal = "Bezbednost, Beograd",
title = "Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention, Metodi i sredstva vaspitanja i obrazovanja mladih u funkciji razvijanja bezbednosne kulture i prevencije kriminala",
volume = "50",
number = "1-2",
pages = "59-70",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212"
}
Mijalković, M.,& Mijalković, S.. (2008). Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention. in Bezbednost, Beograd
Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Beograd., 50(1-2), 59-70.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212
Mijalković M, Mijalković S. Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention. in Bezbednost, Beograd. 2008;50(1-2):59-70.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212 .
Mijalković, Marija, Mijalković, Saša, "Methods and means used in educational process of the young in order to develop their safety awareness and crime prevention" in Bezbednost, Beograd, 50, no. 1-2 (2008):59-70,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_jakov_212 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму Јаков | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму Јаков | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB