Приказ основних података о документу

Идентитет породичних предузећа из визуре власника према родном критеријуму и њихова друштвена улога

dc.creatorMilašinović, Srđan
dc.creatorKnežević, Snežana
dc.creatorMilošević, Goran
dc.date.accessioned2024-02-22T10:43:10Z
dc.date.available2024-02-22T10:43:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0353-7919
dc.identifier.issn1820-7804 (Online)
dc.identifier.urihttps://jakov.kpu.edu.rs/handle/123456789/1612
dc.description.abstractThe aim of this paper is to investigate the determinants relevant to the identity of family enterprises from the perspective of their owners, in order to determine the differences in perspective according to gender, and to point out their social role. To this end, small and medium-sized family-owned enterprises operating in Serbia were observed. The focus was on determining their identity and the wider (social) role they play. It has been established that there are significant differences in certain attitudes of the owners of small and medium-sized enterprises stemming from a difference in their genders, which affects their identities and the positioning of the role they play in society.sr
dc.description.abstractЦиљ овог рада био је да се истраже одреднице које су релевантне за идентитет породичних предузећа из визура власника, утврде разлике према полу и укаже на њихову друштвену улогу. У том контексту, посматрана су породична - мала и средња предузећа која послују у Србији фоксурајући се на утврђивање њиховог идентитета и шире (друштвене) улоге коју они имају. Утврђено да постоје значајне разлике у одређеним ставовима власника малих и средњих предузећа према њиховом полу, што утиче на њихове идентитете и позиционирање улоге коју имају у друштву.sr
dc.language.isosrsr
dc.language.isoensr
dc.publisherНиш : Универзитет у Нишуsr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceТеме : часопис за друштвене науке / Themes : Journal for Social Researchsr
dc.subjectfamily businesssr
dc.subjectidentitysr
dc.subjectsocial rolesr
dc.subjectgender criteriumsr
dc.subjectporodični biznissr
dc.subjectidentitetsr
dc.subjectdruštvena ulogasr
dc.subjectrodni kriterijumsr
dc.titleThe identity of family firms from the perspective of owners according to the gender criterion and their social rolesr
dc.titleИдентитет породичних предузећа из визуре власника према родном критеријуму и њихова друштвена улогаsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dc.citation.volume46
dc.citation.issue4
dc.citation.spage1071
dc.citation.epage1087
dc.identifier.doi10.22190/TEME221109056M
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss138392841


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу